Savjeti

IZRADA WEB STRANICA

Nazovite nas

099 34 18 900

Anonimna anketa

Poštovani/a!

Molimo Vas za par minuta Vašeg vremena kako bi nam odgovorili na vrlo kratka i jednostavna pitanja vezana za web stranice u ANONIMNOJ anketi koju smo pripremili.

Puno ćete nam pomoći svojim odgovorima kako bi poboljšali svoje usluge!

KLIKNI ODMAH!

Unaprijed se zahvaljujem!

Direktor
Davor Čolić

Svakodnevno gledamo, čitamo, lajkamo i tvitamo o content marketingu i kako ga rade veliki igrači. Svi znaju za Red Bull Stratos Jump, koji su prenijeli svi online i offline mediji i koji se smatra valjda jednim od najboljih primjera content marketinga, no lako je velikim kompanijama s nepresušnim izvorima financijske i medijske pomoći.

Svakodnevno gledamo, čitamo, lajkamo i tvitamo o content marketingu i kako ga rade veliki igrači. Svi znaju za Red Bull Stratos Jump, koji su prenijeli svi online i offline mediji i koji se smatra valjda jednim od najboljih primjera content marketinga, no lako je velikim kompanijama s nepresušnim izvorima financijske i medijske pomoći.

Stoga smo odlučili provjeriti, istražiti i saznati kako uspješan content marketing hendlaju mali igrači. Od bezimenih brendova do viralnih uspješnica – donosimo vam najbolje content marketing primjere malih kompanija.

Magnolia – uspješan mali dućan elektronike

Magnolia je obiteljski dućan elektronike koji se otvorio još 1954. godine u Seattleu, a svoj biznis je započeo kao fotografska radnja. Nakon proširenja poslovanja počeli su prodavati kućansku elektroniku, fokusirajući se na Hi-Fi opremu, no u potrazi za novim kupcima nisu si mogli priuštiti tradicionalne marketinške kanale.

Održavali su kakvu-takvu zaradu gotovo četiri desetljeća, dok nisu zaposlili Rogera Parkera, marketinškog stručnjaka koji je imao odličnu ideju – izradu dućanskog magazina koji bi educirao kupce i savjetovao ih što da zapravo kupe i što im je uistinu potrebno. Unutar 18 mjeseci proširili su poslovanje na nekoliko novih dućana u Seattleu, nakon čega su uslijedile nove poslovnice i u drugim gradovima. Godine 2000. kupio ih je Best Buy – američki elektronički div, jedan od najvećih lanaca trgovina s elektroničkom opremom – i to za iznos od 87 milijuna dolara.

Lauren Luke – make-up YouTube hit

Lauren Luke počela je svoju karijeru kao taksi dispečer u Engleskoj, a danas je vlasnica svoje modne kompanije By Lauren Luke. Priča je zapravo vrlo jednostavna – ova zaljubljenica u šminku počela je snimati YouTube videouratke sa savjetima kako se šminkati. Htjela je nekako pokrenuti svoj modni biznis, a nije ni slutila koliko će njezini uradci postati popularni. Jedan od njih zapeo je za oko i poznatoj francuskoj kompaniji Sephora, koja danas proizvodi posebnu liniju proizvoda nazvanu By Lauren Luke.

Dvanaest tisuća kupaca u samo dva dana

Da, moguće je. Uz jednostavnu poruku i odgovor na pitanje koje je svima bilo pred nosom – zašto su te proklete britvice toliko skupe? Odgovor je dao DollarShaveClub, privatna kompanija koja prodaje britvice za jedan dolar. I ne samo to, dostavlja vam ih doma! Komičar Michael Dubin i biznismen Mark Levine odlučili su osnovati kompaniju koja proizvodi i prodaje kvalitetne britvice, misleći pritom najviše na svoje krajnje kupce. Uložili su 4 500 dolara u YouTube video koji im je u rekordnom roku privukao više od 20 000 followera na Twitteru i više od 70 000 Facebook fanova. I ono najvažnije: oko 12 tisuća kupaca, i to samo u dva dana! Danas su njihove britvice teške oko 10 milijuna dolara. Pa se sad vi brijte s Gilletteom.

Najbrže prodavani sladoledi

Jeni Britton Bauer obožava sladolede i obožava ih raditi u svojoj kuhinji. Nakon što je shvatila da joj to dobro ide, odustala je od dizajnerskog fakulteta i krenula u slastičarski biznis. Uz malu financijsku pomoć otvorila je svoju slastičarnicu Jeni’s Splendid Ice Creams, i sve je bilo dobro – uključujući i zaradu koja je sve održavala na pozitivnoj nuli. No ništa više. Nakon punih devet godina Jeni je odlučila napisati kulinarsku knjigu Jeni’s Splendid Ice Creams At Home, koja je svojim jedinstvenim sadržajem oduševila čitatelje i kritičare te ubrzo postala kulinarski bestseler. Danas je Jeni ponosna vlasnica devet slastičarnica, a njezini se sladoledi prodaju na više od 700 lokacija.

Kako prodati četkicu za čišćenje jezika?

Dobrom videoreklamom, zar ne? Ne! Nakon što su uložili oko 50 tisuća dolara u TV reklamiranje svog proizvoda koji čisti jezik – i shvatili da time ništa nisu postigli – kompanija Orabrush okrenula se internetu i uložila samo 500 dolara u YouTube video koji im je promijenio svijet i postao viralni hit. Jedino što im je nedostajalo bilo je malo humora na svoj račun, jer tko bi htio kupiti četkicu za čišćenje jezika?!

Pa negdje oko 40 milijuna ljudi koji svakodnevno prate njihov YouTube kanal, koji im je pomogao prikupiti oko 340 tisuća fanova na Facebooku i više od pet tisuća followera na Twitteru. Godine 2009. njihova je YouTube kampanja bila proglašena jednom od najboljih social media marketing avantura na ovoj društvenoj mreži. Danas se Orabrush četkica za jezik – uz Orabrush tekućinu za ispiranje – prodaje u više od četiri tisuće ljekarni diljem Amerike.

Izvor: planb.hr

X

Right Click

No right click