fbpx
Kako postaviti dobru digitalnu prisutnost za svoje poduzeće

Nova poduzeća trebaju učiniti mnogo više nego otvoriti svoja vrata. Zanemarivanje mrežne prisutnosti i ulaganje u njih je u najblažem obliku korak u nazad. Nedavno je dokazano kako digitalna kombinacija vaše tvrtke može zadržati kupce i povećati prodaju u svakoj situaciji. To je pametno, pomaže vam u rastu, a to je tako jednostavno učiniti kada slijedite ovih par savjeta.

Savjeti za postavljanje dobre digitalne prisutnosti za bolji uspjeh vašeg poslovanja

Vaša će se digitalna prisutnost sastojati od tri elementa - vaše web stranice, vaših profila na društvenim medijima i vaše digitalne prisutnosti na mreži.

Usavršite svoju web stranicu

Vaša web stranica mora imati sve relevantne podatke, biti estetski ugodna, biti optimizirana za tražilice (SEO) i pružiti korisnicima razlog za povratak. To bi mogle biti nove ponude i informacije ili bi to mogao biti izvrstan blog kojim upravljate.

Usavršite svoje društvene kanale

Isto se odnosi i na vaše profile na društvenim mrežama. Optimizirajte svaki profil za platformu na kojoj je uključen i pokušajte smisliti jedinstven pristup za svaki profil. Stvarno možete izgraditi publiku, posebno među mještanima. Ako vodite prodaju, radionice ili druge vrste događaja, trebali biste apsolutno koristiti društvene medije za povezivanje s onima koji žive u vašoj blizini.

Usavršite digitalnu prisutnost

Vaša se digitalna prisutnost odnosi na sve ostale slučajeve u kojima se nalaze vaše ime, adresa i telefonski broj. Neka vaš posao bude u lokalnim direktorijima, o kojima razgovaraju lokalne vijesti ili influenceri itd. Ovo poboljšava vašu lokalnu SEO strategiju i izravno koristi vašem poslu.

Izradite strategiju digitalnog marketinga

Budući da ste nova tvrtka, poželjet ćete doći do vrhunca kratkoročnih marketinških strategija kako bi započeli sve organske napore koje ulažete. Kako je teško upravljati različitim mjernim podacima koji su povezani s marketingom Plaćanje po kliku „PPC – Pay Per Click“, kako na društvenim mrežama, tako i na tražilicama, koristeći usluge tvrtki poput Alba marketing jer je to siguran put da nećete uzalud potrošiti novac, želite rezultate!

Dopustite profesionalcima da rješavaju više tehničkih aspekata marketinga i SEO-a. Na ovaj način imate više vremena za organski angažman sa zajednicom i svojim novim sljedbenicima. Idealan je dvostrani pristup za izgradnju vaše zajednice na mreži i u trgovini.

Kada je u pitanju plaćeni digitalni marketing, imate tri glavne mogućnosti:

Plaćeno oglašavanje na društvenim medijima

Plaćeni društveni sadržaj dostupan je na svim kanalima društvenih medija. Međutim, stvaranje jednog oglasa ili kampanje za privlačenje novih korisnika u vašu tvrtku putem ovih kanala može biti teško. Morate stvoriti sjajan oglas i koristiti razne demografske metrike kako biste oglašavali svoje poslovanje novim korisnicima s najvećim uspjehom.

Plaćeni oglasi na tražilicama

Marketing putem plaćanja po kliku ili PPC* je vrsta oglašavanja koja koriste tražilice. U ovom modelu plaćate samo kada korisnik klikne na vaš oglas. Za više ključnih riječi koje se odaberu a koje su relevantne za vaše poslovanje, stopa PPC*-a može biti vrlo niska i ekonomična, dok ključne riječi u potražnji mogu koštati više po kliku. Loša strana je što ne postoji jamstvo da se klik neće pretvoriti u kupnju ili tzv. konverziju , što je razlog zašto je strategija punog opsega digitalne marketinške kompanije najbolji način da se vidi dobar povrat ulaganja „ROI* - Return on Investment“.

Influencer marketing

Napokon, možete isprobati Influencer* marketing odnosno marketing utjecajnih osoba kako bi to rekli po hrvatski 😊. Ovaj način znači da ćete platiti utjecajima da isprobaju vaš proizvod ili uslugu, a oni potom predlažu svojoj publici. Odabir pravog influencera je ključan. Ne želite nekoga čija je publika kupljena ili skupljena na nepravilan način. Postoje načini kako provjeriti istinitost utjecajnih osoba no o tome drugi put. Dakle, treba vam netko čiji sljedbenici vjeruju u ono što kažu i poduzimau akcije na temelju njihovih savjeta.


Ukoliko nismo odgovorili na sva pitanja, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam pomoći!


Korišteni pojmovi:

*PPC
*ROI
*Influence
*SEO

Rječnik korištenih pojoma i izraza

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu