AR tehnologija omogućuje nam da putem aplikacije kroz zaslon nekog uređaja, najčešće mobilnog telefona, vidimo elemente koji ne postoje u stvarnom životu. Ti elementi proširuju stvarnost oko nas, ali samo ako je gledamo kroz zaslon.
Blogeri su osobe koji zbog određenih razloga vode Web dnevnik ili mrežni dnevnik. Često je razlog ljubav prema nekom hobiju ili je jedan od načina dodatne zarade. Preteća su Influencera jer su često stvarali svoje zajednice istomišljenika ili onih koji su htjeli naučiti i vidjeti više iz svoje zone interesa.
Booking ili Rezervacija smještaja, auta, plovila i slično.
Stopa napuštanja početne stranice (eng. Bounce rate) govori o tome koliko posjetitelja napusti vašu web stranicu bez da učine bilo kakvu radnju.
Robna marka ili anglicizam brend (eng. brand, iz starofrizijskog “označiti vrućim željezom” ili žigosanje životinja) je prepoznatljiva oznaka ili ime nekog proizvoda, koje često podrazumijeva i kvalitetu. Marka mora stvarati snažni i trajni identitet proizvoda/usluge, sažimati osobnost poduzeća i poticati osjećaje povjerenja, korisnosti, dobrobiti i sigurnosti. Osnovna prednost marke proizlazi upravo iz njezine nazočnosti u podsvijesti potrošača/korisnika, odnosno mogućnosti za njezino prisjećanje i prepoznavanje, tzv. "svjesnost o marki" (eng. "brand awareness").
CMS (engl. Content management system) je sustav koji vam omogućuje da sami upravljate sadržajem svojih web stranica.
Eng. Coach = Trener ili učitelj, onaj koji podučava određene vještine i prenosi svoje znanje drugima
Digitalna pristupačnost je uključiva praksa koja osigurava da i osobe s invaliditetom nemaju nikakvih prepreka u interakciji ili pristupu digitalnom sadržaju. Digitalne informacije i usluge su pristupačne kada ih svi ljudi mogu lako opažati i razumjeti, uključujući i osobe koje imaju vizualne, slušne, motoričke ili kognitivne poteškoće.
Dropshipping je maloprodajna metoda u kojoj trgovina ne drži proizvode koje prodaje na svojoj web stranici. Umjesto toga, kada trgovina prodaje proizvod pomoću dropshipping modela, kupuje artikl od treće strane i otprema izravno kupcu.
Ili e-Trgovina znači komercijalnu transakciju koja se obavlja elektroničkim putem na internetu. Često se koristi u smislu Internet trgovine, web shopa i slično
E-knjiga ili elektronička knjiga (eng. e-book) je elektronički (digitalni) ekvivalent tiskanoj knjizi. E-knjiga može sadržavati i online časopise i digitalne knjige napravljene da budu slušane kao audio knjige. E-knjige su tehnologija koja se rapidno razvija i mijenja. Neke e-knjige se proizvode simultano s proizvodnjom tiskanih knjiga, iako se u mnogo slučajeva kasnije stavljaju u prodaju. Često se e-knjige proizvode nakon što su knjige već tiskane, obično skenirajem (Robotic Scanners), a ponekad se tekst unosi tipkovnicom.
Izvor: wikipedia.org
Elektroničko učenje ili e-učenje (engl. e-learning), uporaba elektroničkih medija, edukacijske tehnologije te informacijskih i komunikacijskih tehnologija (ICT) u naobrazbi.
Izvor: wikipedia.org
U web marketingu, kad god imate više koraka u procesu pretvorbe, imate lijevak kako bi došli do kranjeg kupca. Neki tokovi se protežu kroz više podstranica, no kranji cilj im je jednak kao na primjer postupak naplate. Obrasci gdje ostavljate svoje podatke poput Imena i e-mail adrese kako bi dobili besplatnu brošuru ili besplatne e-knjige, rade na isti način.
To je odredišna stranica prodajnog toka web stranice koja je osmišljena kako bi potaknula posjetitelja da izvrši određeni zadatak u zamjenu za informaciju. Recimo preuzimanje e-knjige
eng. Footer na hrvatskom znači podnožje i kako joj samo ime kaže, radi se o podnožju web stranice ili dokumenta npr. word dokument.
Haker (eng. hacker) je pojam u računalstvu koji može značiti nekoliko stvari. Hakeri su osobe koje odlično poznaju računala, softver i hardver. Kao pojam veže uz sebe mnoge polemike u stručnim krugovima. Početak polemika je u pogrešnoj uporabi pojma u medijima gdje je česta slika o njima kao kriminalcima. Često ih se zamjenjuje s piscima virusa i uljezima koji upadaju u informacijske sustave. Hakeri su osobe koji vole kroz pozitivnu znatiželju istraživati granice onoga što je moguće, to često uključuje prepravljanje postojećih hardverskih i softverskih rješenja kako bi dobila novu funkciju ili otključala neku skrivenu.
Informacijska Arhitektura
Influencer marketing (također i influence marketing) je vrsta marketinga u kojem se fokus stavlja na ljude koji imaju utjecaja na određenom tržištu, umjesto fokusiranja na ciljno tržište kao cjelinu. On identificira pojedince koji imaju utjecaj na potencijalne kupce, te sve marketinške aktivnosti usmjerava oko tih ljudi koji se popularno nazivaju influencerima.
Industrija influencer marketinga u zadnjih je nekoliko godina doživjela brz rast, a njegova globalna vrijednost u 2020. godini procjenjuje se na 2.3 milijardi američkih dolara.
Izvor: wikipedia.org
Konverzija je dosta učestala riječ, a u marketinškom smislu ili u online marketingu ona znači pretvaranje recimo posjetitelja vaše Internet stranice u kupca ili poticanje posjetitelja web stranice na određenu radnju, poziv, klik na gumb, upisivanje podataka i slično.
Landing page ili odredišna stranica se često koristi u online marketingu kao stranica koju će posjetitelj posjetiti nakon što klikne na određenu reklamu.
U prijevodu bi značilo da je to Internet stranica za članove. Često se koristi kada se radi o web stranicama koje imaju određen sadržaj koji se naplaćuje, poput raznih tečajeva, sadržaja za učenje i slično
Plaćanje po kliku (eng. pay-per-click, PPC), u međumrežnom oglašavanju predstavlja način oglašavanja u kojem oglašivač naplaćuje naknadu objavitelju svoga oglasa (najčešće vlasniku mrežne stranice) prema broju pregleda oglasa na toj stranici. Radi na temelju nadmetanja (licitacije) kako bi se plaćalo samo kada posjetitelj stranice na kojoj se nalazi oglas (korisnik međumrežja) pregleda oglas na određenoj mrežnoj stranici.
Izvor: wikipedia.org
Responsive web design (RWD) = Web dizajn prilagođen za ispravan pregled web stranice na svim preglednicima i uređajima
ROI (eng. return on investment) ili povrat ulaganja
Search engine optimization = Optimizacija za internet tražilice.
Optimizacija za pretraživače je danas ključ uspjeha svake stranice. Veća posječenost stranica znači i veći broj potencijalnih kupaca ili korisnika, ovisno o tome što je vaša djelatnost.
SERP ili Search Engine Results per Page (stranica rezultata pretraživača) su popisi stranica koje vidite kad god upišete traženi pojam u tražilicu.
Za VR tehnologiju potrebno je koristiti naočale kroz koje ne vidite ništa oko sebe, već samo virtualno stvoreni svijet. U tom trenutku taj svijet koji gledate postaje vaša virtualna stvarnost, u kojoj interakcija s elementima koje vidite u aplikaciji nije moguća ili je pak moguća tek u minimalnoj mjeri – možete, primjerice, otvarati vrata, pomicati predmeti, povećavati prikaz i slično.
Vidi pod M = Membership website