Grafički dizajn

Naša stručnost o društvenim medijima okuplja podatke, sadržaj i dizajn kako bi stvorili privlačna društvena iskustva koja grade povjerenje i vjernost kupaca.

Istraživanje + Društveno slušanje

Istraživanje + Društveno slušanje

Otkrivanje što vaši kupci trebaju

Da biste znali što pokreće vaše kupce, morate ih znati na osobnoj razini. Gledamo iza demografije vaše publike i tražimo uvid u način života, stavove i interese vašeg kupca. Da bi saznali određene informacije koristimo se relevantnim alatima iz kojih dobijemo sve potrebno za nadogradnju strategije koja će donijeti bolje rezultate

Planiranje kanala + optimizacija

Odabir pravih kanala za vašu marku

Svaka društvena platforma nudi različite prednosti. Naše istraživanje osigurava da se vaše poslovanje nalazi na pravim platformama i stvara pravi sadržaj za svaki kanal.

Bez obzira pokrećete li prvi put na društvenim mrežama ili poboljšavate iskustvo s kupcima, naš tim može vam pomoći da optimizirate stranice vaše tvrtke s novim brendiranjem, detaljima, pozivima na radnju, slikama i još mnogo toga.

 

Stvaranje sadržaja

Pokretanje angažmana publike

Sadržaj je i dalje kralj digitalnog svijeta. I nigdje to nije više vidljivo nego na društvenim medijima. Kao partner za društvene mreže sa kompletnim uslugama, naša stručnost za kreiranje sadržaja i dizajniranje omogućava nam isporuku svakog zamišljenog sadržaja, od objava vođenih pričama do uvjerljivog oglašavanja.

Kako bismo vaše sljedbenike zainteresirali, koristimo svoj uvid kako bismo preporučili vrste sadržaja na koje publika reagira i kanale na koje će imati najveći utjecaj.

Organska Društvena mreža

Uspostavljanje predane publike

Ukoliko usmjerite pažnju prema svojoj publici i pružajući im relevantne informacije, tada imate dobru organsku publiku koja će vas pratiti i biti vaši kupci. Pametne tvrtke to ne ignoriraju.

Naš tim radi na iskorištavanju mogućnosti za izgradnju vašeg branda*. Kao dio naše organske strategije, stvaramo kalendar sadržaja za svaki kanal i optimiziramo razmjenu poruka i sadržaja za njihovu jedinstvenu publiku.

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama

Plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama

Pojačavajući strateški utjecaj

Kao što podaci pomažu u preciziranju vaše publike, tako pomaže povećati ROI na društvenoj mreži. Kada je vrijeme da pojačate vaše organske napore, naš tim s plaćenim reklamama na društvenim medijima objavljuje oglase s preciznim ciljanjem publike. Nastavljamo pratiti publiku i kreativnu izvedbu, optimizirajući potrošnju oglasa kako bismo osigurali da se vaši marketinški budžeti na društvenim mrežama koriste maksimalno učinkovito.

Mjerenje + izvještavanje

Sažimanje brojeva

Kontinuirano praćenje društvenih oglasa omogućava nam uvid u širu sliku

Mjerenje i izvještaji nam pomažu odrediti poboljšane načine za ciljane skupine, pomoć pri stvaranju novih zagovornika te povećanje prisutnosti vaše tvrtke na društvenim mrežama

Ukoliko želite saznati više o tome što je i kako izgleda pravilan pristup izradi web stranice molimo da na ovom linku zakažete telefonski razgovor ili ukoliko već znate što i kako želite te vas interesira naša ponuda, slobodno ispunite ovaj obrazac i poslat ćemo vam ponudu u najkraćem mogućem roku.


Korišteni pojmovi:

*brand

Rječnik korištenih pojoma i izraza

 

 
 

Posljednje s bloga

11 načina kako rangirati svoju web stranicu na prvoj st...

Iako smo na temu optimizacije web stranice za tražilice već nekoliko puta pisali, tehnike i tehnologije se sta...

10 vrućih web dizajn trendova kako bi dominirali u 2021...

Što nam donosi 2021. kad je u pitanju web dizajn i izrada web stranica i web shopova?! Kako nam se bliži kraj...

15 SEO savjeta za web stranice

Bilo da pokrećete novi posao ili uvodite novu liniju proizvoda, izrađujete web stranicu za vašu online prisutn...

20 stvari koje trebate provjeriti prije pokretanja web...

Što sve napravimo prije pokretanja web stranice Pripremate se za pokretanje svoje web stranice? Odlično, super...

Što je landing page ili odredišna stranica? I kako to d...

Kad se u digitalnom marketingu govori o odredišnim stranicama (landing page), vjerojatno govore o stranicama k...

Koliko često trebam ažurirati svoju web stranicu?

Prednosti ažuriranja vaše web stranice dodavanjem novog sadržaja Koliko često biste trebali ažurirati svoju we...

Što je web stranica za članstvo ili poznatije pod membe...

Potaknuti jednom raspravom, htjeli bi vam objasniti što je web stranica za članstvo ili web stranica za tečaje...

10 stvari zašto ti je potrebna web stranica!

Danas je posjedovanje web stranice jednako važno kao i posjedovanje trgovine, ureda ili telefonskog broja. Ist...

Besplatne stvari su ok, ali...

… ne uvijek! Poduzetnici svakodnevno razmišljaju kako smanjiti svoje troškove, a da pritom zadrže ili povećaju...

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu