Grafički dizajn

Izrada web shopa je složen postupak kojem se treba pristupiti s velikom pažnjom kako bi se razmotrile sve mogućnosti i dobili najoptimalniji rezultati u prodaji, a kako bi se izbjegli nepotrebni troškovi prilikom izrade web shopa.

Bez obzira da li u svom asortimanu imate 50 proizvoda ili 500.000 proizvoda trebate profesionalan tim kako ova investicija ne bi bila promašena ili nepotrebno prevelika.

Iz iskustva znamo da prilagođen dizajn web shopa bolje prolazi kod kupaca, jer se u tom dizajnu vodimo njihovim zahtjevima i potrebama, a tako gradimo njihovo povjerenje i tada nam se vraćaju u ponovnu kupovinu.

Ovisno o vašim potrebama i mogućnostima, u Alba marketingu izrađujemo Web shopove prema individualnim potrebama i željama klijenata u različitim CMS platformama. 

 
  1. Internet stranicu CMS* (web stranicu)
  2. Internet trgovinu (web shop* ili e-commerce)
  3. Internet portal
  4. Izrada web stranica za članstvo (Life Coach*, Business coach*, Fitness coach* …) (membership website*)
    Više o web stranicama za članstvo pročitajte na ovom linku - Što je web stranica za članstvo ili poznatije pod membership web stranice?
  5. Landing stranica (Landing page*)
    Više o odredištvnim web stranicama pročitajte na ovom linku - Što je landing page ili odredišna stranica? I kako to djeluje?
  6. Izrada web stranice prilagođene za osobe s invaliditetom (Digitalna pristupačnost)
  7. Internet stranicu za apartmane, turistički smještaj (booking*, rent-a-car, rent-a-boat itd)
  8. Redizajnirati postojeću Internet stranicu
  9. Održavanje Internet stranice
    Koliko često treba održavati web stranicu pročitajte na ovom linku - Koliko često trebam ažurirati svoju web stranicu?
  10. Prodaja gotovih Internet stranica
  11. Funnel page*
  12. Dropshipping* web stranice
 

Nakon iscrpnog testiranja u QA fazi, administrator sustava preuzima novu web stranicu i provodi se još jedan test kako bi se osiguralo da nova prilagođena web stranica radi ispravno upravo onako kako je dizajnerski osmišljena. Tijekom ovog ranog razdoblja pokretanja, tim također prati ponašanje korisnika na web stranici i analizira kako poboljšati izvedbu kako bi se poboljšale stope konverzije, vrijeme na web stranici i ponovljeni posjeti. (OPCIJA)

48% ljudi koristi web stranicu kao faktor o vjerodostojnosti poslovanja. *Prema istraživanjima vodećih stručnjaka u marketingu i web dizajnu

Isto tako 40% ljudi napusti stranicu ukoliko je potrebno više od 3 sekunde da se ona učita. * Prema istraživanjima vodećih stručnjaka u marketingu i web dizajnu

 

Faza otkrivanja, strategije i savjetovanja

Svaki profesionalni web dizajn projekt započinje sa razgovorom sa klijenta i otkrivanjem potreba, ciljeva, konkurentnom okruženju te željama koji su ključni za posao s kojim se klijent bavi. Na osnovu dobivenih elemenata iznosimo strategiju koju prezentiramo i objašnjavamo korake koji će dovesti do potrebnih rezultata i novih potencijalnih klijenata.

UX arhitektura, planiranja i informiranja

Nakon što se u fazi strategije web stranica ustanovila ciljana publika, diferencijacija vrijednosti i strateška poslovna analiza, projekt se prebacuje u fazu UX (Korisničko iskustvo) i IA (informacijsku arhitekturu), gdje određuje izgled stranice, njezine značajke, funkcionalnost, put korisnika kroz web stranicu te kako sve elemente povezati u smisleni cjelinu. U ovoj fazi je potrebno da se dostave svi materijali za izradu web stranice u digitalnom obliku.


Prve skice dizajna na web mjestu

U ovoj fazi, se već može vidjeti rezultat kreativnog odjela koji je sa dobivenim informacijama započeo program izrade web stranice sa uključenim bojama, fontovima i slično.


„Responsive“ web dizajn i razvoj back-enda

Sve web stranice su izrađene tako da budu pregledne na različitim zaslonima, od mobilnog do tabletnog računala do radne površine. Sva kodiranja sučelja obavlja se u HTML5, prema najboljim praksama, a CMS (sustav za upravljanje sadržajem) prilagođen je kako bi klijentima omogućio ažuriranje svojih web stranica u stvarnom vremenu.

Osiguravanje kvalitete i testiranje

Stvaranje visokokvalitetne web stranice koja će izvršiti sve potrebne zahtjeve njezinih posjetitelja je temelj za testiranje web stranica na dizajn i kavlitetu i to na više uređaja kako bi se uvjerili da se učitavaju brzo i ispravno na mobilnom, tabletnom i stolnom računalu. Osim toga, postavljaju se sigurnosne mjere i web stranica se testira za pravilnu izvedbu SEO.

Web stranica je dodirna točka robne marke, poslovni alat i mjesto za pokretanje kritičnih konverzija. Izvrsna web stranica može biti motor rasta poslovanja. Loša web stranica može nanijeti štetu vašoj robnoj marki.

Ali izvrstan web dizajn nije lagan. Današnja publika ima velika očekivanja. Imate sekunde - možda i milisekunde - kako biste uvjerili posjetitelje da vaša web stranica vrijedi njihovo vrijeme.

S preko 20 godina iskustva, Alba marketing izrađuje web stranice kako bi premašio očekivanja publike. Izrađujemo web stranice i web shopove, koje će se usmjeriti na strateško planiranje, uvjerljiv vizualni dizajn i besprijekorno korisničko iskustvo kako bismo postigli vrhunske rezultate.

U Alba marketingu vjerujemo da ćemo našim kupcima pružiti sve što im je potrebno za optimalne performanse web stranica, od početnog kodiranja, preko dovršenog dizajna.

Zbog toga nudimo sveobuhvatne usluge izrade web stranica, izrade web shop-a, optimizaciju web stranica, održavanje i ažuriranje web stranica.

U stalnoj potrazi za rješenjima kako bi naša poduzeća rasla i razvijala se i kako bi naše usluge i proizvodi našli svoje kupce, često posežemo i za raznim marketinškim idejama koja dosta često budu promašena investicija.

Put koji vodi k boljem uspjehu i pronalaženju kupaca je ukratko web stranica, povezivanje s kupcima putem društvenih mreža i na kraju plaćeno oglašavanje.

Izrada web stranica je početak online priče. Kada nešto želimo saznati prvo posjetimo web tražilice i upišemo pojam koji nas interesira ili ako već znamo adresu web stranice upišemo nju i tražimo odgovor na naše pitanje.

Na web stranici je potrebno imati što više točnijih informacija kako bi posjetitelj dobio sve potrebne odgovore po koje je došao.

Naravno ne treba zanemariti i strukturu i dizajn web stranice kako bi posjetitelj imao kompletan dojam o proizvodu ili usluzi koju treba. Takvim načinom posjetitelj postaje vaš kupac ili klijent.

Izrada web stranica ili izrada web shopa svakako nije lagan posao, velik broj informacija, velik broj mogućnosti, velik broj konkurencije čini posao dovoljno ozbiljnim i teškim, no ne i nemogućim. Ako dodamo sve elemente koji trebaju pratiti određene standarde prilikom izrade web stranice onda je jasno da ovakav posao ne možete prepustiti bilo kome. Ona priča da će to napraviti prijateljev sin koji u školi ima predmet Informatika, to vam neće proći i na kraju će vas više koštati. Tu ne govorimo samo s financijskog aspekta, već ćete u početku poslati krivu sliku o vama i vašim proizvodima, koju će biti teško ispraviti i trajat će znatno duže.

 

Ažuriranje i održavanje web stranice važno je za velike i male tvrtke kako bi se angažirali i zadržali kupci. Redovno praćenje vaše web stranice je neophodno za nesmetano poslovanje.

U današnjoj žurbi za sklapanjem poslova i za većom zaradom često zaboravimo ili nemamo vremena održavati Internet stranice za koje smo izdvojili značajan trud i novčana sredstva.

Zašto je potrebno održavati i osvježavati Internet stranicu?

Statistika govori da se velik broj Internet stranica ne održava niti osvježava te samim tim gube pozicije na tražilicama, što dovodi i do slabe posjećenosti, ranjive su jer se aplikacije ne nadograđuju te su podložne gubitku podataka, hakerskim napadima i slično. U ovakvim situacijama umjesto da web stranica radi za vas, ona nakon uloženog truda i novca ne obavlja kvalitetno svoju primarnu zadaću.

Održavanje web stranica možemo u grubo podijeliti na ažuriranje i tehničko održavanje.

Pod tzv. Tehničko održavanje smatra se sigurnosna provjera web stranice, nadogradnja potrebnih aplikacija koje su korištene prilikom izrade web stranice, izradu pričuvnih kopija i obnavljanje web stranice ukoliko je došlo do neželjenih situacija npr. Hakerskih napada i slično.

Ažuriranje web stranice se odnosi na dodavanje sadržaja (tekstova, foto, video i audio materijala) te naravno uređivanje ili uklanjanje trenutnog sadržaja.

Redizajn i izmjene koje utječu na strukturu i dizajn stranice nisu dio održavanja.

Naše dugogodišnje iskustvo u sferi interneta je jamstvo da ćemo za vas odraditi svaki posao izuzetno profesionalno u potpunoj diskreciji i sa zajamčenim čuvanjem poslovnih tajni.

Posljednje s bloga

11 načina kako rangirati svoju web stranicu na prvoj st...

Iako smo na temu optimizacije web stranice za tražilice već nekoliko puta pisali, tehnike i tehnologije se sta...

10 vrućih web dizajn trendova kako bi dominirali u 2021...

Što nam donosi 2021. kad je u pitanju web dizajn i izrada web stranica i web shopova?! Kako nam se bliži kraj...

15 SEO savjeta za web stranice

Bilo da pokrećete novi posao ili uvodite novu liniju proizvoda, izrađujete web stranicu za vašu online prisutn...

20 stvari koje trebate provjeriti prije pokretanja web...

Što sve napravimo prije pokretanja web stranice Pripremate se za pokretanje svoje web stranice? Odlično, super...

Što je landing page ili odredišna stranica? I kako to d...

Kad se u digitalnom marketingu govori o odredišnim stranicama (landing page), vjerojatno govore o stranicama k...

Koliko često trebam ažurirati svoju web stranicu?

Prednosti ažuriranja vaše web stranice dodavanjem novog sadržaja Koliko često biste trebali ažurirati svoju we...

Što je web stranica za članstvo ili poznatije pod membe...

Potaknuti jednom raspravom, htjeli bi vam objasniti što je web stranica za članstvo ili web stranica za tečaje...

10 stvari zašto ti je potrebna web stranica!

Danas je posjedovanje web stranice jednako važno kao i posjedovanje trgovine, ureda ili telefonskog broja. Ist...

Besplatne stvari su ok, ali...

… ne uvijek! Poduzetnici svakodnevno razmišljaju kako smanjiti svoje troškove, a da pritom zadrže ili povećaju...

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu