fbpx

Što je SEO optimizacija i kako funkcionira?

Optimizacija za pretraživače je danas ključ uspjeha svake stranice. Veća posječenost stranica znači i veći broj potencijalnih kupaca ili korisnika, ovisno o tome što je vaša djelatnost.

Što je to optimizacija Internet stranica ili SEO?

Što je to optimizacija Internet stranica ili SEO

Funkcija SEO kampanje je pomoći tražilicama da prepoznaju vašu ponudu kao najbolju prema pojmu koji se pretražuje.
Optimizacija web stranica, kao što sam naziv govori, znači optimizirati web stranice u svim segmentima kako bi tražilice poput Google-a, Bing-a, Yahoo-a pozicionirale što bliže vrhu traženih rezultata. Pored relevantnosti sadržaja potrebno je napraviti i čitav niz drugih radnji gdje Vam Alba marketing može pomoći jer se ovim poslom bavim dugi niz godina.

Sam proces SEO uključuje sljedeće aktivnosti: poboljšati brzinu učitavanja web stranica, provjeriti i ispraviti greške u kodu i u sadržajima, istraživanje ključnih pojmova ili pojedinačnih riječi, praćenje konkurencije, stvaranje sadržaja i gradnju linkova odnosno stvaranje veza, poboljšati povezanost na društvenim mrežama, te još čitav niz drugih aktivnosti.

Svaki mjesec u svijetu se obavi više od 14 milijardi pretraživanja preko tražilica.

Ovo je zaista impozantna brojka u koju nisu uključena pretraživanja na velikim nacionalnim stranicama i portalima.

Kako iskoristiti ove brojke i pospješiti vlastitu poslovnu priliku?

Ono što je potrebno, jest postići visoku poziciju na tražilicama i za to vam treba SEO optimizacija. Iako je odgovor jednostavan, put do njega nije. Potrebno je vrijeme i znanje da se postigne visoka pozicija ili prvo mjesto, jer ako niste visoko rangirani, potencijalni kupci vaših usluga ili proizvoda obratit će se konkurenciji.

SEO kampanja sastoji se od optimizacije vaše stranice (on-site optimizacija*) i gradnje linkova (off-site taktika*). Konkretno to će značiti napraviti potrebne izmjene i dopune na vlastitoj stranici, a u međuvremenu treba graditi linkove odnosno veze s drugih web stranica na vašu.

Ciljevi optimizacije web stranica

Cilj ovih radnji je približiti web stranicu prvoj poziciji ili postići prvu poziciju za ciljane usluge ili proizvode. Kad internet korisnici pretražuju web, vaša web stranica trebala bi se pojaviti na prvom mjestu za one proizvode ili usluge za koje ste radili SEO pozicioniranje. Naravno nitko ne može obećati prvu poziciju vaše web stranice na tražilicama i bilo bi suludo davati takva obećanja, no konstantnim poboljšanjima i pravim optimizacijskim procesima možete se približiti toj poziciji te kroz vrijeme ju i zauzeti.

Ciljevi optimizacije web stranica

Istraživanje ključnih riječi i ključnih pojmova

Korištenje alata za istraživanje ključnih riječi, analizu preuzetih podataka, povratne informacije i analiza konkurentnosti. Istraživanje ključnih riječi ili ključnih pojmova je postupak u kojem se pronalaze pojedinačne riječi ili pojmovi koje imaju određenu mjesečnu potražnju a vezani su isključivo za sadržaj koji je predmet optimizacije.

Stvaranje sadržaja

Sadržaj na stranici predstavlja temelj seo optimizacije, sadržaj koji je napisan za čitatelje (korisnike), koji je fokusiran na ciljanu uslugu ili proizvod uvelike će skratiti kasniju gradnju veza odnosno linkova.

Konkurencija u SEO
Steći dobro razumijevanje konkurencije u SEO strategijama moguće je samo korištenjem podataka iz neposrednih poslovnih rivala.

On-Page SEO
SEO na stranici postavlja temelje za rangiranje web stranica na tražilicama. Međutim, s Googleovim algoritmom pretraživanja koji se razvija sa svakim danom. Važno je ostati na samom vrhu on-page SEO-a.

Off-Page SEO
Off-page SEO usluge pomažu tvrtkama da koriste sve moguće načine na svojim web stranicama za promociju vlastitog poslovanja.

Gradnja linkova

Gradnja linkova odnosno stvaranje veza posljednja je u nizu aktivnosti koje je potrebno odraditi za visoko pozicioniranje web stranice. Ujedno je to i najteži dio SEO kampanje jer ne ovisi o vlastitoj web stranici, već o drugim web stranicama i njihovim vlasnicima. U ovisnosti od sadržaja koji se nalazi na web stranici, njegove zanimljivosti ili korisnosti, može se postići određen broj prirodnih linkova. Sav ostali posao gradnje isključivo je vezan za umješnost i tehnike SEO stručnjaka.

SEO optimizacija i vrijeme

Jedan od važnijih čimbenika vezanih uz SEO je vrijeme. Pozicioniranje traži vrijeme i ne postoji instant rješenje koje će dati rezultat za mjesec ili dva. Spomenuto se posebno odnosi na pojmove koji se vezuju uz puno privrednih subjekata koji su zainteresirani za visoke pozicije na tražilicama. SEO optimizacija je proces pozicioniranja pa jedna prosječna kampanja traje najmanje 4 – 6 mjeseca. U zahtjevnijim slučajevima to je proces koji traje od 8 do 12 mjeseci pa i duže.

SEO strategije
S tisućama različitih SEO strategija koje se oglašavaju na mreži, održavanje skladne SEO strategije može biti zastrašujući zadatak.

SEO strategija


Korišteni pojmovi:

*SEO
*On-Page
*Off-Page

Rječnik korištenih pojoma i izraza

Što klijenti kažu o nama

  • Svima možemo samo reči da ste odlični u svom poslu kojeg obavljate i kroz ovaj dugi niz godina koliko surađujemo smo prezadovoljni sa vašim uslugama. Pred nama je još puno godina međusobne suradnje i toplo vas preporučujem svima koji traže pravo poduzeće za izradu svojih web stranica i oglašavanje!
  • Kada sam se počeo baviti svojim poslom, angažirao sam nekoliko poduzeća, pa i freelancere da mi naprave internet stranicu s kojom ću biti zadovoljan. Nakon nekoliko pokušaja i dosta potrošenog novca dobio sam preporuku za Albu. Tu je prestala moja potraga a broj poslova preko web stranice samo dolaze. Hvala vam! Uvijek ću vas rado preporučiti drugima!
  • Širok raspon usluga je ono što nas je privuklo da sa vama surađujemo. Htjeli smo pouzeće koje će nam napraviti sve što je potrebno od prvog do zadnjeg koraka. Super ste! Samo tako nastavite!
  • NIsam mislila da je moguće nešto dogovoriti samo putem poruka, emailova, telefonskih poziva. Bila sam uvjerena da je teško razumjeti što želim od svoje stranice. Razvujerili ste me na vrijeme i prezadovoljna sam sa onim što ste napravili! Bravo, samo tako nastavite!
  • Kamo srece da sam vas odma pronasla, skratili bi mi muke, vrijeme a i novac bi mi ustedjeli! Uskoro otvaram novi projekt pa cemo sve ponoviti heheh, hvala vam!
  • To kako ste se vi snašli u mom poslu, kako ste razumjeli potrebe mojih klijenata i ono što ja želim svojim klijentima pružiti je neopisivo. Teško mi je razumjeti da ste u samo par poruka uspjeli poloviti sve moje zahtjeve. Dođe mi da vas zaposlim kod sebe u firmi, jer neki moji djelatnici i nakon par godina ne uspjevaju poloviti bit onoga što ja želim pružiti drugima. Ako se predomislite, samo javite i imate posao! Pozdrav!

Imate li dodatnih pitanja ili trebate neobvezujuću ponudu