10 stvari zašto ti je potrebna web stranica

Danas je posjedovanje web stranice jednako važno kao i posjedovanje trgovine, ureda ili telefonskog broja. Istraživanje je pokazalo da 6/10 kupaca očekuje da tvrtke imaju web stranicu sa informacijama o svojim proizvodima i uslugama. Zašto još čekati da vas kupci traže!

Donosimo 10 pozitivnih razloga zbog čega je dobro imati web stranicu, razlozi koji bi vas mogli potaknuti na izradu web stranica ili web shopa s ciljem da otvorite svoja vrata milijunima potencijalnih kupaca.

  1. Prisutnost na mreži od 0-24

Imati web stranicu znači da vas kupci uvijek mogu pronaći - bilo kad i bilo gdje. Čak i izvan radnog vremena, vaše web mjesto i dalje pronalazi i osigurava nove kupce. Korisniku nudi praktičnost jer mogu pristupiti informacijama koje su im potrebne i to iz udobnosti vlastitog doma, bez dodatnog pritiska za kupnju. Osim toga, većina tvrtki ima vlastitu web stranicu i vrlo je vjerojatno da će vam preoteti kupce, jer o vama na internetu ne mogu pronaći potrebne informacije.

  1. Prilika za rast

Web stranice su općenito mjesto koje pružanjem relevantnih informacija privlače i investitore

  1. Širenje tržišta

Budući da je vaše mjesto dostupno svima u cijelom svijetu, sposobnost probijanja geografskih prepreka nikada nije bila lakša. Svatko iz bilo koje zemlje moći će pronaći vašu tvrtku i kao takav je sada potencijalni kupac.

  1. Konkurencija je već online

Ako nemate web stranicu, velika je vjerojatnost da vaša konkurencija već je ,a to znači da propuštate priliku steći nove kupce.

  1. Vjerodostojnost

U današnjem modernom svijetu očekuje se da će bilo koja ugledna tvrtka imati neku vrstu internetske prisutnosti. Potencijalni kupci vjerojatno nisu imali povjerenja u bilo koju tvrtku koja nije imala telefonski broj ili fizičku adresu, a isto se može reći i ako nemaju web stranicu i e-adresu. Ovo su korisni alati za dijeljenje ključnih informacija o vašem poslovanju s kupcima i odgovaranje na sve što i zašto mogu imati. Štoviše, posjedovanje kvalitetne web stranice jednostavne za upotrebu čini da se korisnici osjećaju ugodno koristeći vaše usluge jer će pretpostaviti da mogu očekivati ​​isto pozitivno iskustvo u svim područjima vašeg poslovanja.

  1. Uvid u potrošače

Analitički alati omogućuju vam da prepoznate tko je vaš tipični kupac, kako su vas pronašli, što im se sviđa i prilagodite svoje poslovanje kako biste povećali kupnju putem svoje web stranice. Raznolik raspon dostupnih podataka također vam može pomoći da bolje razumijete kako vaši kanali na društvenim mrežama utječu na vašu robnu marku, pa čak može istaknuti i mogućnosti za promjenu izvan mrežnih aspekata vašeg poslovanja, poput vremena otvaranja poslovnica, promocija i asortimana proizvoda.

  1. Oglašavanje

Alati poput Google AdWordsa ili oglašavanja na Facebooku daju vam moć dosezanja kupaca s puno više preciznosti i pouzdanosti nego tradicionalnim načinima offline oglašavanja. Optimizacija (SEO) i oglašavanje na internetu su izvrstan način da povećate i proširite svoje poslovanje. Ukoliko nemate web stranicu tada gubite ogromno tržište. Budite prva tvrtka koju potencijalni kupac vidi prilikom internetskog traženja određenog proizvoda ili usluge i upotrijebite kontakt obrazac na svojoj web stranici ili značajke e-trgovine kako biste kupnju proizvoda ili pronalazak prodajnog mjesta učinili lakšim nego ikad prije.

  1. Smanjuje troškove

Osim što jednostavno prikazujete informacije, svoje web mjesto možete koristiti i za prodaju robe i usluga izravno potrošačima. Plaće, režijski troškovi, te svi drugi troškovi mogu biti znatno manji, jer njihovo uklanjanje omogućit će vam i snižavanje cijena vaših proizvoda koja će vam dati bolju poziciju na tržištu u odnosu na konkurente. Također se može koristiti interno u vašem poslu; imate li vijesti koje želite podijeliti s kolegama ili imate neke važne informacije kojima uprava može pristupiti? Imati interno web mjesto može vam uštedjeti puno vremena jer je sve što vam treba na jednom mjestu i može mu se pristupiti u bilo kojem trenutku.

  1. Služba za korisnike na web stranici

Web stranice pružaju lakši način za pružanje korisničke usluge. Nudeći odgovore na redovito postavljana pitanja u odjeljku Česta pitanja i odgovori, možete smanjiti troškove korisničke službe i uštedjeti vrijeme i novac, kao i pružiti mnogo više informacija. To također znači da kupci mogu odmah dobiti odgovor i uštedjeti vrijeme, što dugoročno pomaže u poticanju pozitivnih odnosa s kupcima. Ovo bi moglo biti od koristi za vas, sve pozitivne povratne informacije mogu se prenijeti u izjavu, vaši su kupci sretni zašto ih ne pokazati ?!

  1. Razmjena informacija

Najjednostavnije, web stranica pruža brz i jednostavan način komuniciranja podataka između kupaca i prodavača. Možete navesti radno vrijeme, kontaktne podatke, prikazati slike svoje lokacije ili proizvoda i koristiti obrasce za kontakt kako biste olakšali upite potencijalnih kupaca ili povratne informacije postojećih. Možete i prenijeti promotivne videozapise kako biste zaista angažirali svoje kupce i prodali svoje poslovanje na učinkovit i isplativ način. Ovo je također dobar način za promociju svojih kanala na društvenim mrežama i izgradnju zajednice sa svojim kupcima.


Jeste li spremni na iskorak?

Trebate li neobvezujuću ponudu ili još koji savjet prije nego se odlučite na izradu vaše web stranice, slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo vam odgovoriti na sva vaša pitanja!

Sretno 😊